PanggiLan InDuksi

Wednesday, March 9, 2011

Minggu nie aku dpt panggilan tuk gi kursus induksi kat hotel crystal crown, port klang...YeaYeaYY.!!!.
Mintak2 la exam tak susah, instructor  tak cerewet n strict n xbanyak assgnment kene wat..huhuhu...
2 minggu kursus nie n aku rase kursus nie paling lame sepanjang aku gi kursus mane2..kursus nie memang diwajibkan untuk penjawat awam cam aku tuk pengesahan jawatan, kenaikan pangkat or gaji dan sebagainya...Kire nie sebagai tempoh percubaan n ujian sebelum nak sahkan dalam jawatan..aku sangat berSYUKUR sebab bukan SENANG sebenarnyer nak bekerja dengan kerajaan nie..Masih ramai lagi orang yang berebut2 nak carik pekerjaan gomen nie...

So, sebagai persediaan kene bawak buku-buku pekeliling tue..aduhai..tebal bukunyer..tue lom lagi barang - barang lain...chaiyok salmiah!!!..kuatkan semangat mantapkan kejituan diri untuk berkhidmat demi negara..

p/s : xsabo nak jumpe kengkwn yang satu batch nie..;)

0 comments: