Alahai kete comeiku...

Tuesday, March 8, 2011

Bulan nie je dah macam2 jadik kat kete aku..tangki air wiper bocor...actually mmg lame bocor dah..cume aku xberkesempatan lagi nak gi repair..aritu aku ader gi tya kat satu kedai workshop nie..dier godek2 ape ntah kat kete aku tue...tauke dier bagi promise nak gi carik barang spare part tuk kete aku...nie la rupe kete aku mase kat workshop tue..

cian kete ku....huhuhu..sakit masuk bengkel

agak lame gak la time tue menunggu tauke tue blik dari crik item...sampai tertido2 gakla aku..bile blik je tauke tue ckp spare part xder..hangin dah aku...dier kate dier nak cube tampal aku pon okeyla..menunggu lagi aku...last2 ader lagi bocornyer..huhuhuhu..tgokla akan datang aku nak try gi kedai hyundai betol nak tanya lagi..

pastue tue satu hal..hal lain lak aku bley terlanggar pintu gate umah sewa aku la plak..hadoooiiii.....nie gara2 angin tiup kuat jadinyer pintu belah kiri tue berbalik ke kanan..time tue lak aku gah fokus belah kanan tuk bagi jangan kene tembok tue..tetibe bunyi dummm kuat...aku cepat2 jalan blik n tgok kete aku kemek dah..ape la nasib ko yek kete..sabo je dpt tuan cam aku..huhuu...sob sob...

kesan kemek
p/s : kalo dapat beli hilux mesti best..aku ley angkut barang gan orang..hahaha

0 comments: