Monolog...

Monday, October 11, 2010

Salam...

Bulan Oktober nie adalah hari2 yang bakal menrunsing + menyerabut + mengujakan + mengjengkelkan + merisaukan fikiran aku...so far, takat nie alhamdulilah semue persiapan dah nampak progress nyer..n dah letak status SETTLED!..yeahhh!!..kire boleh melepaskan nafas lega sedikt..tp bile check2 tang borang nie pending..???kenape..??..perkara tue sangat3 penting..n hmm xtaula nak kate ape...tawakal gan sabo jela..aku tau kekangan masa gan kesibukan keje di luar mmwatkan urusan nie xsettled2 lagi..insyaAllah mgu nie akan disetelkan n wat persediaan tuk attend interview kat pej agama..hehehe...duk dak duk dak gak jantung aku nie..apelah yang dier tyer..kalo disuh baca al-fatihah insyaAllah aku bley jawap lagi..diwatnyer kalo tyer mende yang xterpikir tue yang naya tue...huhuuhu..Mudah2an dilancarkan urusanku..Amin

so far tinggal bper bnda lagi yang perlu aku wat..cume gubahan xsiap lagi, goodies beg, makanan, tue jela kot..alhamdulilah

aku cume mahu diadakan majlis ringkas utk war2kan pernikahan aku disamping berjumpe gan kawan2 lame ..

xder bnda yang aku pikir grand2 cam ala2 sheikh muzaffar syah tue(berangan lebih la ko nie)..

oh..yer...mgu dpn nie baru nak pos kad kawen kat member2..kalo nak pos awal tkut terlupe..heehe

baru2 nie kawan aku c suhaira dari kk sabak bernam kawen...sangat sweet n gorgeous korang...
n sangat secocok gitu kate orang indon..hehehe..Tahniah korang..semoga berbahagia selamanyer



neway, pesanan tuk diri aku "jangan tension2 salmiah...darah gah manis..berhati2 selalu okey..."

p/s : aritu bagi kad kawen kat mmber baik mase diploma..bley dier gelak giler kat aku..haru tol..cite ape..?rahsia..hanya aku gan dier je tahu..hehee...sangat comel n cute c amani tue bile aku mengagah dier...raser nak bwk blik..sabar ek miah..xlame dah tue...control2..hahaahahahahhaah

0 comments: