Kursus..Majlis Hari Raya..

Monday, October 4, 2010

Salam semua ...

Arinie aku mmpunyai mase yang free sket tuk mengupdate blog aku nie...

Sibuk btol...so far alhamdulilah takat nie...trying to manage myself first..hope everything happens go smoothly..InsyaAllah..

Lega sangat2 aku dah wat my own task dalam stm nie..kursus 10% pensyarah luar...which means kn invite outsider to teach my student based on requirement in our syllabus..paham ke?...wat2 paham la..hehehe

aritu 25/9 aku invite my frenz yang la nie kerja as Fasilitator schoolnet..(jangan xcayer..aku pon penah terjun bidang nie tau..)..nazrah namenyer...dier nie satu course same gan aku time kat uum dl..aku invite coz aku nak bagi pendedahan kat budak2 nie ttg perkembangan laman web masakini..so..bl dier citer dier wat portal sekolah gune joomla tue aku pon ape lagi..grab the opportunity..

overall kursus nie beri sedikit input berguna kat aku...tp disebabkan kekangan waktu my frenz just show portal dier n bagi info cmtue2 je..tp ape2 pon aku harap student2 aku dapat pengetahuan yang berguna tuk diorang selepas abis belajar..amin
peace..!!!

arinie 04/10/2010..kelab stm da mengadakan majlis sambutan hari raya.alhamdulilah...segalanya berjalan dengan lancar...even da masalh teknikal tp majlis nie secara suke2 n tuk memenuhkan kalendar aktiviti stm..tue jek..lect2 stm berpakat membuat gotong-royong memasak nasi himpit, kuah lodeh, sambal kacang, rendang ayam n kuih muih..
sambil tue ader pertandingan kad raya paling kreatif, nyanyian karaoke, baju raya paling glamour(king n queen)...n alhamdulilah,makanan pon sedang2 elok..tiada pembaziran..aku suke...

p/s.. first time masak kuah lodeh utk kuantiti yang byak...tp akhirnyer menjadik jugak..hehehe


0 comments: