Hujung Minggu yang menyeronokkan..

Monday, October 4, 2010

Ujung mgu baru2 nie aku turun kl tuk jumpe mr.tunang n family...cadangnyer camni schedule dier..

mule2 jumpe pastu gi jumpe kawan lame kat ppum tue, che din dah masuk ICU..takut xsempat nak mintak maaf..

Sebelum tue tunang gi CIAST shah alam tuk amek barang adik jia...pastu baru jumpe kat setiawangsa..

yang aku plak gi jumpe member lame kat setiawangsa..kirenyer titik pertemuan di setiawangsa la..jumpe baiti gan anak dier 2 orang...aku mmg nak jumpe dier coz dier adelah mber baik aku di IIC dl..sgat seronok n mcam2 citer gak la yang kuar..especially pasal na..kawan aku yang sorank nie..harap2 dier bertemu gan pasangan dier yang sepadan..asyik dikecewakan n menaruh harapan xpasti...

gebang punyer gebang xsedar dah kul 1. start kul 11 dok bercerita pasal kwn2 disamping dikacau oleh adib gan amani..diorang nie sangat manje n manje n manje sangat2..mmg kene cium je la c pipi amani gan aku...comel sangat2..

kul 1 tue en.tunang tepon dah kat wangsa walk...jadinyer aku pon pi la wangsa walk tue bertemu gan family nyer...yang aku xsangka bley plak idea giler men bolink..cam xcayer...hahaha...kak kema la jaguh bolink...aku gan en,tunang same markah..hehehehe..adik jia cian dier..xdapek nak tolong...hehehe

pas men bolink barulah gi beli barang tuk hantaran...alhamdulilah, bley la dapat sebrang dua..

cadang nak blik petang tue tp xjadik..en,tunang suh tido umah kak kema n en.tunang blik malam tue gan ibu...sedeynyer....blik esok pagi selepas subuh...Alhamdulilah...sampai umah dengan selamat..

p/s ...first time bwk kete lalu jalan SMART...sangat selesa tp kn charge dua inggit..boleyla labu..

0 comments: