Alhamdulilah..syukur padaMu ya Allah

Thursday, October 21, 2010

Alhamdulilah...

Syukur sangat2 ....Aritu amek cuti 2 hari tuk langsaikan perkara2 yang berkaitan dengan pejabat agama dan jugak tok kadi...Pagi jumaat gi ke pejabat agama..bley pulak aku tersesat gi pejabat agama tue..haru betol..name je ank bt phat..gi pej agama pon sesat..kat segamat ley plak aku tau...hohoho..dalam area dkat kul 10 pagi tue masuklah dengan hati yang duk dak duk dak..ramai gak orang yang nak gi kawen nie..igatkan ari jumat xramai.dudukla aku gan penuh kesabaran..mule2 aku kn pagil kat kaunter semakan (boran 1 n borang 2)..semak punyer semak suh kakak kat kaunter tue nak mtak copy borang laki...aduh..aku lupe lak nak fotostat..mjurla ader tmpat fotostat kat bgunan tue..aku pon pegi la...siap fotostat dah nie...gi blik ke kaunter..okey dah.pastu akak tue suh gi bilik interview...alamak..kecut perut aku dah nie..dalam kepala ingat blik ape aku ulangkaji malam td..hehhe..sempat bukak buku tue...
jeng2 ...aku ketuk bilik interview tue...ader akak yang pregnant tue..dier suh aku duk..aku pon dudukla..nampak cam garang..aku dah seram sejuk dah nie..dier mtak borang pastue dier pon interview aku..bla bla bla...selesai sudah..amin...lulus..horey..bley kawen dah nie...hahaha..nak tau ape yang diinterview...rahsia..hehehe..hanya orang yang duk johor je kene interview nie..negeri lain trus kawen tau..

okey,pas dah interview tue akak pregnat tue suh gi blik ke kaunter semakan..aku pon pas la borang..dier amek borang lain pastu dier bg alamat tok kadi kat aku...n wat pembayaran kat kaunter...selesai dah...Amin..

Petang tue aku gi umah tok kadi kat sri medan..jenuh gak la nak carik umah tok kadi nie...aku pon baru first time g sri medan nie..hahaha...dah jumpe dah bagi borang hati berbunga2 riang...cm lagu raye plak..hehehe..sempat gakla aku gi taman botani kat sri medan tue..cantik..mmeg cantik sangat2..subhanaAllah...cume petang2 tue anak2 muda suke melepak kat ctu..

Malamnyer lak aku wat barang hantaran tuk abang aku...tema pink putih...godek punyer godek..lilit sane lilit sini siap jugak la dalam 5 barang..tgal bakul gan sirih junjung je lom lagi...tgok jam dah kul 2 lebih..alamak..esok pagi2 kn gi tebing tinggi wat team-building..semua pon masuk tido..zzzzzzz

0 comments: