Claim insuran

Monday, March 22, 2010

Arinie 22/03/10..
aku menelefon company insurans regarding keta aku yang kene stolen tue..
Kol punyer lame baru la diangkat.PIC yang handle kes aku nie orng cine..jadiknyer kene ckp pon ala2 cine gak..Tnpa byak kata ,aku tyer status aku..aku kire cam agak rude sket la..call2 trus ckp cmtue..tp biarlah..coz persoalannyer dah lame bebenor kes nie..dari kes curi bln 5 sampai la nak masuk bulan 4 nie..N ternyata alangkah leganya..company insurans tue da release check n dah kurier kat EON bank HQ for claiming issue..

Abis ucap thank kat dier aku pon trus kol HQ Eon Bank..n lagi satu berita menggembirakan..HQ dah terima n gtau status kete aku clear dah daripada hutang kete tue..YAhoOO!!!!melonjak aku..mau xnyer...450++ jugak la sebulan tuk tue sajer..huhuhu

Yeyeyee..pasnie ley simpan duit wat beli barang nak kawen....yeayea..aku suke..aku suke suki..yahooo...p/s...aksi aku dah macam kartun kat atas nie..hehehhe..(Dilarang bagi umur yang bawah umur)

0 comments: