Bulan ini punyer citer...

Friday, March 5, 2010

Salam dan hi semue..

Lame jugak xupdate blog nie..hmmm..dok sebok pasal budak sem 4 yang nak antor laporan mase diorang pi praktikl sem lepas.dok pening gakla melayan kerenah diorang..(padahal cume selia 2 orang je pon nak kecoh...huhuhu)..

tis week mmg byak hal yang berlaku..antaranyer henset kwnku ini kene rembat xpasal2..mujur dapat balik..soo good..Kalo aku la..mau aku jadi Hulk kat ctu..aku tibai jadik lempeng pastu aku siat2 sampai dah xrupe lempeng lagi...hohhoho..Sabor je la ek..aku nak bg thumb-ups kat rakan2 yang membantu menyelesaikan masalah nie..Salute to depa..Hoye..hoye!..

Lagi satu tis wek umur en tunang dah meningkat..hehehe..14hb nati en.tunang dah masuk umor 26 tahun..dah tue dah dier..dah ley jadik bapak orang dah..hehehehee=p

N lastly aku terkenang my first car, Perodua Viva Ezi 1.0 Blue JJL 8913 yang aku beli dari kedai..Baru lagi tue beb n one thing is kete tue dah kene stolen dah..dekat parking Carefour kat Batu Pahat.Huhuhu...ape nak wat, dah benda nak jadi..Mungkin ader hikmahnye kat ctu..


.: Perodua Viva Ezi 1.0 Biru Plat No JLL8913 :.
Masih dalam plastik lagi tau....huhuhuhu

p/s : Orang tue2 da kate jangan amek gambo nati ilang karang..Iyeker...?Wallahuaklam..


..Sajer je nak upload awal..hehehe..
........Last but no least....
.
................
................................
............................................................
.....................HAppY BirthDay To My HubbY.......................
...............May Allah Bless You in world and hereafter............
..................................................
.............................
...............
.





0 comments: