Minggu Audit ~~sooo tired

Thursday, February 4, 2010

Assalamualaikum semue...

Mgu nie aku nak citer..mgu nie jugak tmpat aku bkerja kn audit oleh pensyarah KK pasir Gudang...Segala KEWPA 2 hingga KEWPA ke berape ntah aku kene pg check dkat penjaga stor..En.Masdar..berulang alik la aku g stor n ke tempat aku..jauh tue beb!...

tue merupakan salah satu pengalaman berharga wat aku..iyela,audit nie pon penting gak..kerajaan nak tau kite mggunakan harta kerajaan dengan sebaiknya atau sebaliknya..

Ia juga melibatkan amanah dan tanggungjawab setiap individu dalam melaksanakan tugas yang diberikan..tue la erti sebenar objektif audit nie..

Mgu nie aku da kursus BI tue lagik...haa,member aku nie nak bertunang..namenyer mastura..oleh sebab dier nie ala2 sama saiz gan aku..(cm aku lebih berisi sket la kot..hehehe)..maka aku pon bermurah ati meminjamkan dier bj pertunanganku..Rasa amat bangga sekali...hehehe..iyelaa..aku suke sgat bj tunang aku tue...cantekkkk sesangat
(Puji diri sendiri nampak..biarlah..wekk!!!)

Okey, aku perlu wat nota lanjutan laman web nie..esok nak wat ujian gan amali kat diorang..agaknye diorang nie faham ke aku ajar??...mudah2an diorang faham..Amin..

Pertgahan bulan nie jumpe hubbyku yang tersayang di kl..Wahhh!!..xsabarnyerr nak jumper dier...lalaalala~~~

0 comments: