Jalan2 di KL @ 15.02.2010

Friday, February 19, 2010

Hi semue..

Ari isnin selepas kitorang jalan2 g Danga Bay semalam tue aku telah mendpat sedikit kekuatan dan semangat utk berdepan gan jalan KL yang penuh pancaroba tue..sedikit sebanyak kata2 kerisauan dari mak aku yang cm xyakin gan pemanduan aku tue mengugat jugakla.Lantas ku tekadkan diri mengharungi dengan tawakal n berserah PadaNYA.
Seawal jam 5.30 pagi kami bertolak dari rumah menuju ke destinasi : Pulapol KL. Parent ak akan menyusul bersama kete abangku..kire pergi gan 2 kete la nie..aku pon bwk gan penuh berhemah n berhati2..sesekali terbabas juga 130 km/h tue tp cepat2 aku jadikan dier 110 km/h blik..heheeh.Kete atos biru nie nampak kecik tp speed kat highway best oo..Betol kate mr fiancee aku..kecik tp mantap..hehe.


.: Bergaya dengan kereta kesayanganku Atoz biru

Aku sampai ke KL seawal jam 9.15 pagi..terus carik Pulapol Jalan Semarak ,KL tue.adik2 ku bersorak jumpe dah tp oleh kerana salah mengambil lorong maka aku kena membuat satu pusingan dan membayar tol tambahan ..Hampeh tol!..Mujur la aku nie expect sket jalan2 Kl. xsia2 aku belajar mase diploma kat Gombak dl..

.: Niela gambar adik ku yang ke4 dari bawah..sabri namenyer..dier dapt panggilan g training kat Sabah..huhuhu..siannyer.Dahla first time kuar umah jauh2 lak tue..Selain aku n dik Kahar, dik Sabri nie orang yang ketiga kn berjauhan dari family.Muke control sediy tue..Sabar no..xlame cm 7bulan jerk..

Xlame pon kat cn coz datang2 je ader trak polis menunggu tuk dibawa ke maner ntah..Pas bersalam2 semua n trak pon dah penuh ia pon berjalan..Kami pon pulang tp sempat melencong gak la sekejap ke tmpat menarik sekitar KL..kesian adik2 ku semua..xpenah jalan2 g kl..nie akakmu yang kecik nie pon menbawa berjalan2..ke KLCC, Putrajaya especially.
.: Payung tue pon nak interframe gak ker..ishk2..kami di Putrajaya..
.: Di KLCC aku hanya sempat bwk adik2ku berjalan kat luar jek..sbnyer aku amek jalan bus n teksi tuk parking kete sekejap.hehehe.nak bwk masuk dalam tgu lain hari la..kumpul duit dl.br best...haahaah
.: Penat round kat Putrajaya tue aku g kat tasik dier tuk melepaskan penat..(camla penat sangat tue)..sebelom kami bergerak pulang dalam keadaan traffik yang macam kura2 tue..huhuhu

Gambar yang paling sempoi n cun dalam setiap shoot yang aku amek..Chewah!

.:Gambar nurin paling lawa takat nie coz yang lain ntah ape2..:.
.:Gambar Asmin yang suke posing sempoi2 jek.:


.: Dik Nizam aku nie pemalu orangnyer tp bile berposing mak aih..ngalahkan aku nampaknyer :.


.: N Lastly, gambar aku yang terakhir..hehee..:.
Alhamdulilah,selamat jugak sampai ke rumah dlm kul 5.30 petang


0 comments: