Jalan2 di Danga Bay @ 14.02.2010

Friday, February 19, 2010

Assalamualaikum ..n salam 1 malaysia semua...

Dah lame aku xmengupdate blogku ini..sebenarnyer bukannye xbukak pon..ader gak aku add function nak bg cantik sket..cm bile nak tulis dlm entri xder idea..jenguk punyer jenguk aku pon nak update pasal bulan ini punya cita...

Ari ahad mgu lepas 14/2..aku dgan penuh keberanian ingin memandu kete kesayanganku itu berjalan2 di JB.kenape?..sb aku merasakan adakah aku mempunyai keberanian untuk memandu di highway nt..sumpah!aku mmg xpenah bwk kete gi jalan lalu highway..kalo takat batu pahat-segamat tue slalu la..jadi dengan semangat berkobar2 aku mengajak adik2 ku bersiap n berjalan sekitar JB n Danga Bay semestinya..nie la gambar ke'excited'an adik2 ku...hehehe

.: Dengan penuh semangat mereka menunggu akaknyer yang berdandan lama..Dalam hati "horey..g jalan2..yeay yeay!"

.: Sempat bergambar di beberape tempat yang agak menarik di JB..Layankan jerk...
.: Ewah2..Kalo dapat berposing diorang nie ley juara..especially yang bongsu tue c nurin..hahaha..
.: PeaCe.!.Nak blik umah dah..sempat amek gambar dalam kete di semasa traffic jam di highway..ape nak wat..sape suruh g jalan2 time orang nak cuti raye..huhuhu..Padan muke aku!
.:. Last sekali nie..(sempat lagik gitu)..the best picture aku rase yang ley aku upload setakat nie..hahaa..puji diri sendiri tue..Sila muntahkan diri anda masing2 k..(^,^")

0 comments: