B.E.N.G.A.N.G!!!!

Friday, January 29, 2010

Hi semue..

Walaupon arinie hari yang mulia tapi aku ingin meluahkan rase geram kecewa yang teramat sangat tentang kelancaran Internet di tempat bekerja aku...aku Bengang(cm lagu afiz af7 lak) sangat3x!!!!!

Arghhh..nak siapkan tugasan, nak wat esaimen, nak wat nota semue menggunakan internet..lebih2 lagi subjek yang aku ajar..huhuhuh...

N lagi satu aku bengang sebab facebook xlah bukak!!!apesal la diorang blok web nie..kalo ader vote tuk nie mst ramai yang vote supaya FB tidak diblok..hahahahaah(ketawa jahat)..

Sudah2..xmou lebih2..harus buat keje yang perlu disetelkan right now..sb kalo aku kat kg for sure aku xkan tgok buku2 semue nie..aku mau tenang..n rehatkan minda..Mau bermain dengan anak buah kesayangan aku..Ika..Azi gan Irfan..Nt cik miah datang k lawat kamu...hehehe

sehingga berjumpa di next entri okey..chaw chin chow...


0 comments: