Pabila otak mule sudah berkarat

Wednesday, February 23, 2011

Assalamualaikum n salam sejahtera..hope baik2 sajer

lame gak tak masuk entri nie..sibuk sket gan pnp n kerja sampingan yang lain..(fokus miah fokus!)..

owh..mgu nie aku diberi kesempatan untuk mengajar kursus pendek adobe photoshop tuk pegawai hutan daerah Segamat...supposely ari rabu but diswitchkan ke ari selase..dah la aku xprepare ape2 ...huhuhuhuu..bujet ari selase tu baru nak study blik...jadinyer aku gan kj kelam kelibut..time tue baru nak bukak aplikasi nak carik modul nak potostat modul..macam2.n sah!otak aku dah mule berkarat..!.aku ingt2 blik time aku penah ajo budak2 sekolah chaah dl..

Memule tue raser xconfiden gakla coz dbgtau ader pengarah n org2 besor datang..kire thap kekonfidenan merundum sekejap..tp lame2 tue kire dah okey dah..makin bersemangat tuk mengajor..mmg salute n tabik spring kat orang yang pakai uniform nie....tahap disiplin kuat..
nie yang wat aku respek btol pasal masa nie..hehehe..seda xsedar dah nak abis mase dah..byak lagi sebenonyer nak ajo..time tue mmg idea mencurah2 lah..ngehngehngeh

Bile aku evaluate blik diri aku sebenarnye byak jugak perkare yng aku dah lupe n xdiamalkan..terutamenyer bab it nie..rase kerdil diri sb da lagi orang lebey terer dari ape yang aku wat.n lagi advane gan tools yang updated..kire kadangkala ketinggalan pon iye jugak..kn bukak buku blik nie..hohoho

jadi tingkatkan prestasi kurangkan mengulor okeh!

0 comments: