Jual Beli Online..SangaT Mengujakan!!

Thursday, February 10, 2011

Salam n Hai Semue...Harap baik2 belako..

Kali nie aku nak citer pasal belian online nie...hehee

memangg sangat mengujakan ...sebelum nie aku agak konservatif sket pasal jualan online nie
sb aku seorang yang agak berhati-hati..cewah..memang betol ape..

nie gara -gara penangan kawan aku yang suker beli online..dier citer la ..kadang2 kat dalam tenet nie kite bley dpt lagi murah dari yang jual kat kedai2..kualiti pon bley tahan..kawan aku penah beli brang harga cecah ratus2 gakla..aku tyer dier xtakut ke nati duit lesap ke ape ker..dier kate so far yang dier beli tue dier call dl.pastu bile tgok ader itemmyer dier bli watla payment...kawan aku nie macam2 la..dier kate byak benefitnyer n xkurang jugak risikonyer..iyerla dier kate kalo eli kat luar nak survey2 pastu nak round2 kedai lain lak tue..semue pompuan kan cmtue..btol tak?.nak bandingkan harge sat kedai ke satu kedai n macam2 lagi la..dari ctu pembaziran mase pon terbuang gitu saje...nak gi pas keje pon kedai da nak tutup pintu...kan?kan?..aku pon adekalanyer meniyekan gak kawan aku nie..

ader satu ari tue aku mencube beli online dress..wah..sangat excited!!!really excited!!!..best gak benda2 cmnie..jimat mase jimat tenaga..jimat segalanyer..cume wang je yang kene keluar..hehehhee..

okeyla..kepada kawan2 yang suke online syopping nie..selamat bersyopping...

p/s...ader ker washing machine online dlm nie..hehehehhee

0 comments: