Muncul sudah....2011

Monday, January 17, 2011

Salam semue to all bloggers...
welcome back puan mya oi..hoyeh hoyeh...

lame beno aku xupdate blog kan...
supposely sebelum masuk taun baru lagi kn update dah
tp aku duk sibuk prepare tuk gi majlis belah laki aku..ehehehhe (... sebok jek..)
aku tgok blog kengkawan aku semue dah bertukar ...

kisah suke duke kehidupan n kesimpulan tuk kisah 2010
pembuka tirai tuk lembaran kisah baru 2011..

sempena lembaran 2011 nie..aku xletak azam..sb azam aku stil same yang dl...macam biase

cume penambahan sedikit.....
hopefully tahun nie aku dpt g induksi cpat gan dapat rezeki anak..
...Insyaallah....


comei x?

owh..xlupe kat kawan aku yang dah pregnant...yeyeyee..congratz belle n amir..

nah..tgok gambo baby nie lame2..nt konpem baby ko msti comel..hehehe


comei kan..aku suke budak kecik nie..namenyer pon cam name aku..hikhikhik

sudah2..aku mau wat koje dah...


0 comments: