Tuesday, August 24, 2010

Hi dear..

minggu nie agak sibuk sket menyiapkan fail2 yang hendak dihantar ke pihak atasan..fuh...akhirnya selesai gak la masalah..yahooo...

mgu lepas blik kampung bincang2 lagi gan mak..aduyai...

upenyer byak benda yang nak dipikirkan mase nak kawin nie..huhuhuhu

Perbincangan : -
#..anggaran kad kahwin yang bapak aku listkan nak dekat 2 ribu orang..GUlp..2k orang..
wawwawawa....byaknyer nak jemput..aku ingatkan xsampai la gitu...cmner nak wat tue..

#..cadangan pelamin nak wat kat laman berbanding di ruang tamu..aku malu...nati aku malu berpeluh2 kuar peluh aku nati..huhuhuhu..aku malu masalahnyer...

#...cadangan untuk bersanding awal telah ditolak mentah2 disebabkan adat orang kampung yang kebiasaanya pukul 2.00 petang baru ley bersanding..lagi aku malu..wawawawawaaaaa

#..Permintaan ahli keluarga yang boleh memwatkan aku mengeluarkan duit dari simpanan xseberapa tue..wawawaaa...yang nie aku tolak mentah2..hahahaha

#..lagi dan lagi dan lagi...sampai aku xlarat nak pikir..

Kesimpulannya...wat orang yang ingin melangsungkan perkahwinan in the future..simpan2 lah duwet dari skank..la nie dah 10 k tuk tahun 2010...tuk tahun 2020 nati mau 30k...jadinyer...

%sekadar peringatan dan nasihat untuk pembaca di luar sana.....dan juga untuk diriku ini

sikit - sikit lama - lama jadik bukit
....wassalam..

0 comments: